საქართველო დღეს იმ სტანდარტებს მიყვება, რომელსაც განვითარებული მსოფლიო. დეველოპერული კომპანიები, სხვა ქვეყნების მსგავსად, აქაც კონცენტრირებულნი არიან საცხოვრებელ და კომერციული დანიშნულების ფართებზე. ზოგიერთი მათგანი ასევე გვთავაზობს უძრავი ქონების მართვას, კონსულტაციებსა და რენოვაციას.
საქართველოში დეველოპერული კომპანიების ბიზნეს-მოდელი ამ რამდენიმე ნაბიჯს შეიცავს:
ნაკვეთის შეძენა: კომპანია პოულობს მოთხოვნების შესაბამის ნაკვეთს და შეიძენს მიწას ან შენობებს, რომლებსაც შემდეგ დაანგრევს ან განაახლებს.
დიზაინი და გეგმარება: კომპანიის არქიტექტორები, ინჟინრები და სხვა პროფესიონალები ქმნიან დიზაინს, ნახაზებსა და გეგმას, ითვალისწინებენ გარემოს, რეგულაციებსა და დემოგრაფიას
ფინანსირება: ბიზნესი იღებს დასტურს ბანკისგან და ინვესტორებისგან და აზღვევს პროექტს განვითარების შემდგომ ეტაპებზე.
მშენებლობა: კომპანია მუდმივად ზედამხედველობს სამშენებლო პროცესს, მუშაობს კონტრაქტორებთან და მშენებლებთან ერთად და რწმუნდება, რომ ყველაფერი შესრულდება შეთანხმებული ხარისხით, შეთანხმებულ ვადებში.
მარკეტინგი და გაყიდვები: ამ ეტაპზე კომპანიას უკვე შეუძლია მარკეტინგული საქმიანობის დაწყება და სამომავლო მყიდველებისა თუ მქირავებლების მოძიება.
მართვა და მეთვალყურეობა: თუკი დასრულებული პროექტი ისევ ამ ბიზნესის მფლობელობაში რჩება, ის ჩაერთვება მართვასა და ორგანიზებაში, ასევე იზრუნებს იმაზე, რომ ბინადრების კომფორტი არ დაირღვეს.
საქართველოში დეველოპერულ კომპანიებს ასევე შეუძლიათ შეღავათების ან სუბსიდიის მიღება მთავრობისგან, ეს დამოკიდებულია პროექტის ტიპსა და ლოკაციაზე. ბუნებრივია, ამ ტიპის ბენეფიტებს ასევე გააჩნია საკუთარ მახასიათებლები და ძირითადად ვრცელდება მათზე, ვინც ასაქმებს ბევრ ადგილობრივ კადრს ან სთავაზობს ხელმისაწვდომ საცხოვრებელს მათ, ვისაც ეს განსაკუთრებით სჭირდება.
საბოლოო ჯამში, საქართველოში არსებული დეველოპერული კომპანიების წარმატება მათსავე სტრატეგიაზე და მზაობაზეა დამოკიდებული: რამდენად კარგად ჩაატარეს ბაზრის კვლევა, რამდენად სრულყოფილია სამოქმედო გეგმა და როგორ შეძლეს საკუთარი თავის წარმოჩენა კონკურენტულ გარემოში.